شرکت مهندسی کاوش پردازان برسا به همت جمعی از کارشناسان و متخصصان علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه ارائه همکاری های سخت افزاری، طراحی و مهندسی در سال 1390 آغاز بکار نموده و اکنون در آغاز دهه دوم فعالیت خود مفتخر است در زمینه های تجهیزات و خدمات مراکز داده و همچنین ارائه راهکارهای ذخیره سازی با متخصصین مجرب و کارآزموده بازوی توانای مشتریان دولتی و خصوصی بوده و ضمن برآورده نمودن نیازهای ایشان همواره در همه مراحل طراحی، تأمین و نگهداری تجهیزات، بهترین سرویس ممکن را ارائه نماید. رسالت اصلی این مجموعه مشارکت در ارتقاء صنعت ICT  در کشور بوده و با اتکا به مجوزها و گواهینامه های معتبر از سازمان های مربوطه در راستای این رسالت گام بر می دارد.

تامین،نصب،راه اندازی،مشاوره و پشتیبانی 1

نیاز سنجی قبل از شروع  پروژه و خرید محصول یکی از اساسی ترین قسمت های هر پروژه می باشد ، مشاوره ، امکان سنجی شامل بازدیدهای حضوری ، تلفنی و بررسی زیر ساخت  , ارائه راهکار براساس نیازمندی ها از تخصص همکاران ماست.

همواره تامین تجهیزات براساس راهکارهای ارائه شده از تامین کنندگان مطمئن، ار وظایف اصلی  شرکت مهندسی کاوش پردازان برسا بوده است . پس از امکان سنجی ، ارائه راهکار و تامین ، مرحله نصب و راه اندازی و پشتیبانی تجهیزات فرا می رسد.شرکت کاوش پردازان برسا با استفاده از نیروهای مجرب همواره در تلاش بوده تا نیاز های سازمان شما را برطرف سازد. 

یکی از اصلی ترین تخصص های ما، نصب و راه اندازی،پشتیبانی،ارتقا تجهیزات و سرویس های دوره ای سازمان شما برپایه بهترین راهکارهای(BestPractice) شرکت ارائه دهنده می باشد.